Lebkuchen

Vaknade 7:30 av röster som jag kände igen.. och det var min köra farmed hans tjej och deras kompis.. Dom har varit i tyskland och firat jul hos deras päron.. alltså min farmor.. Och katja då, pappas tjej, har sina föräldrar i tyskland hon med..Blev så glad, han hade köpt med sig lebkuchen, det är en tyska julkaka.. Jag och Michaela är uppväxta på dessa..:D Mmm så goda dom är, jag äter alla färger, det är samma innehåll i alla, bara olika på utsidan.. Michaela äter bara de ljusa..Alltså mer till mig :D hehe..  Det finns mycket som jag och Michaela är uppväxta på som kommer från tyskland, så är det när far kommer från tyskland.. En jätte stor burk med 10 olika lebkuchen i olika formar.. Mmmm...
 Blev så glad nu, nu blev min dag ännu bättre ! Tack pappa! :D












Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0