Sikken dag..


Började med min dag efter pappa o dom hade åkt härifrån.. Åkte till lindome , mötte upp mamma, hon hade varit hos veterinären med min lilla kisse.. stackars liten.. sen så åkte jag till Willys o mobbade Marre o robban lite, hehe,, de ska dom bara ha! :D  Åkte en sväng till skroten i kållered, letade efter en framlykta till min bil,, gick in o letade efter en opel, men hittade inga på skrot-gården.. :) ahah  Åkte till k-center o mötte daniel,, plockade lite kläder till honom som han skulle ha på nyår.. mycket fint må ja säga :) Köpte mig själv 2st mössor, det behövs, fryser ju skalle o öronen av mig :S, svin kallt ute! Jag och daniel åkte Barro, han behövde klippa till sig lite och klippte topparna och lag i några slingor.. Gott att klippa sig o så inna nyår. det behövdes iaf.. :D

Robban har köpt sig ett Xbox. så han o daniel o jag har stuttit o spelat.. Iallafal dom har suttit o spelat i några timmar nu."Call Of Durty" .spelade iaf lite fifa08..inte lika kul som fifa street.. men det är ändå kul.. Dom fick "lips" skiva och 2 slasslösa mickar med.. gött då kan man sjunga med sin sköna stämma på dagarna och helgerna när man häller i sig lite alkohol :P hehe Har fått springa efter Elona som en jävla dåre också, ska ta allt som jag har i rummet o dra med sig ut,, sket unge.. plockar upp mina saker i lådorna o lägger de någon annanstans som man får leta efter,,

Jag fattar inte hur jag kan käka så mycket som jag har käkat i dag.. Hur fan får allt plats? Käkade frukost, sen lagade ja middag när jag kom hem, sen Lebkuchen, lite godis,popcorn, sen lagade jag mat igen, sen kom michaela hem och lagade mat så åt ja igen :P hehe   ne nu ska jag borsta mina gaddar och skölja flour sen slänga mig i sängen o drömma bort i mina underbara drömmar.. :D  Natti Natti..

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0