Dricka bärs och basta!

idag så blir det att vi ska basta och dricka en jävla massa öl.. :D Mmmm i like it!
men i dag så ska jag fan inte slänga något vatten på den jävla aggrigatet. det får någon annan göra.. men jag kan ju skvätta med vänster hand isåfall så slipper jag bränna mig på samma hand igen.. eller inte då...ska sätta mig högst upp så jag slipper.. Mmm jag som har varit öl sugen hela veckan.. men jag o coffe gottade till oss härrom kvällen med varsin öl :P Måste ta en i bland.. det som e så gott.. men det är ju godare att dricka öl ur flaska än burk..

Jag var iallafall tvungen att raka mina ben. kunde ju nästan väva en matta.. haha... usch va äckligt.. men nu e ja silkes-len :)
Nu så ska jag käka lite mat som michaela ska laga, sen så ska jag ligga på soffan o vila upp mig, så man orkar med kvällen.. man blir lite seg av att basta i dricka öl.. måste sammla krafterna.. haha 





Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0