Glida ner i diket.. Bra jobbat!

Våran backe hemma är ett rent helvete,, i mårse när jag skulle gå ber till bilen så ser jag backen, det är en ren isbana.. ahhhh :S  jag tar mig ner försiktigt med mina 2 väskor med kläder.. när jag kommer ner för backen en bit så putter jag fram väskorna, sen så glider jag sakta men säkert ner hukandes,, men det blir en jävla fart tillslut så jag faller på röven och glider vidare, nästan så att jag glider förbi bilen, men jag fick ta tag i ett träd som stod brevid så fick jag hasa mig upp..(kan säga att min röv har jävligt ont just nu) Ja la in mina väskor i bilen och bad til gud.. För nu så skulle jag upp igen o hämta resten.. fick gena över slänten full av is och små sten, så jag fick ett bättre fäste.. klättrade upp igen. hämtade resten.. men denna gången så gick jag över gräsmattan ner, fick lägga mina saker på muren och klättra ner.. Äntligen nere vid bilen igen :D

Nu kommer nästa steg, ja ska ner för den lilla backen med bilen.. jag startar och backar sakta ner.. jag stannar till och känner att bilen glider sakta bakåt.. efter en stund så kunde jag inte kontrolera bilen den bara gled ner mot vägen.. Det är en sten precis vid bilens väntra bakdel.. bilen glider ner på den stenen och fastnar.. Det är också ett stort dike efter stenen, och dit ville jag inte riktigt.. men jag hinner att ratta upp i rätt tid så jag glider förbi diket och stannar nere på väg fickan!!  JAAAA...
Jag lyckades komma ner.. :D Mitt upp i allt detta så ringer jag( hysterisk) till coffe som jag ska hämta upp och frågar om vi kan ta hans bil för min sitter lite fast.. men då stod han i duschen och hans bil funkade inte.. ahh :S Men som grym som jag är så klarade jag detta galant.. ::D hehe   Nu kan dagen börja...

Skolan sen då.. gick bra, en bra dag, första dagen på skolan är på en fredag efter ett jullov,, underbart, 1 dag i skolan sen e det helg :P kan det bli bättre.. Efter skolan så åkte jag och coffe hem till han en stund. fick låna hans tvättmarskin och tummlare :P Tackar! har fortfarande inget vatten hemma.. men nu är det på G iaf,, dom håller på där ute nu o försöker fixa det.. vi kommer troligtvis ha vatteni kväll/natt :) haha... Hoppas....

Nu i kväll har jag inte stora planer, får se vad det är som dyker upp... kan kankse hända något roligt man vet ju aldrig.. Kanske träffa coffe en snabbis, ta en cigg eller två :P

God kväll på er alla!!  :D



Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0