Magsjuk,, ja visst...


Siken jävla skit natt.. Kom hem i lördags natt vid 5 tiden,  hade inte druckigt en droppe..Kände mig lite konstig vid 3 tiden redan. kände mig konstig i magen och kände mig lite snurrig,, fick låna charlies säng en stundför att vila.. Kom iaf hem vid 5 tiden, slänge fram en hink med vatten i och hoppade i säng.. det tog inte lång tid innan jag började kräkas.. fy fan säger jag bara.. detta häöö på fram till ungefr kl 2 på dagen..somna-vakna o spy-somna- vanka o spy.. om o om igen... ahhhh :S  jag gick väl upp runt 5 tiden på eftermiddagen.. la mig i soffan där även robban log o var magsjuk.. det är ändå lite roligt.. jag o robban blev magsjuka på samma gång.. han hade vaknat när jag kom hem.. så när jag började spy så sprang han till toaletten... stackarn... och mig med då.. :( haha  .. jag har fasiken aldrig varit magsjuk.. kan förstå dom som blir det ofta... fyfan säger jag... usch.. :S

Jag har iallafall tagit mig en dusch,, vet inte riktigt än om jag jag käka något, tror inte min kropp är redo för det momentet ännu..får nog ta o vänta en stund till.. Känner mig fruktansvärt snurrig i skallen... och jag svättas som en jävla gnu.. men det är inte så att jag rinner svett precis,, utan att jag är fruktansvärt varm..  Nu så ska jag ge troja lite mat, sen så ska jag prova med att gå ut o ta lite luft o prova att röka en cigg.. kan kankse spy av det, men vem vet :P

Någon som har några bra magsjukTIPS?!  snälla ge mig.... :D







Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0