Nu har jag fått tillbaka min pärla!

Varit och hämtat min underbara pärla  nu.. Nu är han lagat och frisk.. GÖTT :D  Besiktigad och färdig! Har fått låna mammas bil, men det är alltid gott att köra sin egna..  Äntligen har min dexer tillbaka..

I går så var jag hemma hos mamma en sväng, fick hämta syrran i mölndal o köra henne till kungsbacka.. sen åkte jag till lindome o hämtade upp en döskalle och åkte in till stan på hemliga uppdrag, sen till lindome igen.. Lämnar bilen hos mamma och Coffe kom o hämtade mig, åkte till landvetter och chillade :D hehe

Idag så är det måndag.. och jag har inga stora planer inför dagen.. det är ju så fruktansvärt kallt ute..men jag har ju min til nu så jag behöver inte känna mig fast.. Mamma och thomas är på besök här nu.. dricka lite kaffe och fika :P  ska sätta mig i soffan framför brasan snart.. Mmmm så mysigt.. :)


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0