Nu ska han bli bra igen!

Nu är min lilla Dexter inne på "lagnin" lämnade in han hos våran bilmekaniker i mårse ,får tillbaka haonom nästa vecka.. Så nu har jag ingen bil. så ska ja ta mig någonstans så får ja åkta buss :P eheh

Sitter i soffan, har tänt upp brasan. inte för att det är kallt hemma. utan att det är så mysigt när brasan är tänd.. knastrar så gott :D hehe   Jag har så ont i min kropp på vissa ställen, har lite sår här o var sen i ons.. vette fasiken hur ja kan ha lyckats.. med lite alkohol i kroppen så  kan allt hända! :D

Snart så kommer henke o my.. han ska fylla på robban lite grann,, som om han inte har tillräckligt medtatueringar :P hehe
Jag är ändå jävligt sugen på att göra några stycken nu.. har lite små tankar om vissa tatueringar.. Vi ska nog även ner på iden o traska om kring.. den bara knakar o brakar.. den växer o växer som man säger.. :D härligt!


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0