Ohhh jag blir så lack.. haha

Imårse så åkte jag hem till Christoffer och tog mig en dusch.. det är så att vi har inget vatten hemma.. rören har frusit :S men vi löser det på andra sätt.. Tittade på pinapple express.. så jävla ball den filmen :D  Hahah

Åkte sen hem till min mor och käkade lite mat och kollade på tv. Mamma o ja fastnade i soffan, det kom en massa program som vi inte kunde slita oss ifrån.. :D eheh  och så givetvis så ska mamma alltid ha något.. typ som lite pill i håret, eller att man ska klia henne på ryggen, massera osv.. och i dag så blev det att jag fick smörja in mamma och massera henne.. när man väl har börjat massera så kan jag nästan inte sluta. det blir en grej i mitt huvud som kopplar bort de så jag ara fortsätter o kollar på tv.. =) hehe..  gott för den som blir masserad iallafall :P

Nu så sitter ja hemma. fy fan sikket jävla skit väder då.. regnar som bara den.. det blir ju glashalt på vägarna :S  Imån kommer det vara is överallt... kan ju glida ner till lindome på skrillor..höhö..  Ne men seriöst, jag vill inte ha detta väder mer.. kan inte bara +graderna komma fram och solen lyser gott på än.. så denna jäkla snö eller va man ska kalla de, kan försvinna.. nu är det väl mer slask än snö och snart is.. usch.. fy fan va jag hatar detta!

(ps. Har en ny msn.. [email protected])


Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0