Öl & Bastu!

igår så kom coffe o tommy o hämtade upp mig så åkte vi till charlie,, Satt där och drack några öl.. Sen så hoppade vi in i bastun.. Mmm va gött.. efter ett tag blev det riktigt gott att vara där.. :D vi gick ut o tog en dusch och tog en cigg, sen så hoppade vi in igen.. efter ett tag så sa killarna att jag skulle hälla lite mer vatten.. ville ikke det först eftersom det redan va tillräckligt där inne.. men jag häller på vatten.. blev riktigt äckligt varmt , så jag tar en dusch och ser att min hand är bränd.. 3 fingrar på höger handen har brännts... När jag såg detta så gjorde det ju givetvis ont.. full o snurrig som jag va.. jag fick iaf gå ut o ta frisk luft så jag piggnade till lite... Faaaan va det dunkade och bränndes i handen :S ahhhh....  Tommy fick köra hem mig, jag pallade inte mer..hem resan i bilden va en riktig höjdare för mig o coffe.. hahah..

Kom hem slängde av mig kläderna (bikini o handduk) och dök ner i sängen, slockande nog på 3 min skulle ja tro.. Vaknade i natt att det gjorde ont som in i helvete i handen..smart som jag är, smyger jag ut till vardagsrummet och hämtar fläkten. kopplar in den i mitt rum.. lägger mig på mage och har handen utanför sängen,, Mmm va gott det va att ha den fläktande kylan på handen... underbart gott, somnade om så gott igen. :D

Funderar på att åka ner till vårdcentralen och se om jag kan få någon salva till handen.. det kan nog behövas..man ska ju inte stänga inne sånna skador, måste ju ha det öppet så de får luft..

Sen så har jag inte större planer, åker nog till mölndal en sväng o kollar läget.. går en prommenix med tommy eller titta på någon ny film som han laddat ner.. vem vet... inte jag iaf..



 
Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0