Rastlösatse person...


Jag är nog den rastlösaste person som finns.. Nu när jag är hemma och är sjuk, så kan jag inte bara ligga i sängen/soffan o dega., jag klarar inte av det,, jag måste alltid göra något... Nu har jag iallafall färgat mina ögonbryn.. inte för att det behövdes jätte mycket men, det fanns inget annat o göra.. plattat mitt hår, inte för att det behövs i dag heller, men men, Haräven målat mina tånaglar.. :P

Ska snart åka till mölndal en sväng..måste komma ut o få frisk luft.. var ute förut med troja och tog en cigg.. kände bara hur gött det var med frisk kall luft.. mmmm.. :)

Ragga småpojkar,,, det är väl det bästa som finns...  moouuhaaa :D


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0