Skola i mån då..

Varit i mölndal hos Niklas o fanny..Fast det var bara jag Fanny o Tommy,, kollade på film, den nya med Jim Carrey-Yes Man. den va faktiskt rolig :D . Sen så kom niklas hem från jobbet..Då gjorde vi andra roligheter :D haha..

Nu sitter jag hemma, har gjort iordning för i mån.. ska till skolan.. mm gött sista dagen på veckan.. surt att dra sig upp för en jäkla dag.. Mmm sen e det helg igen :P  Får gå upp tidigt om jag ska hinna göra i ordning mig, käka eller ta med frulle , starta bilen så den blir varm,(det kan vara is på rutan också), sen hämta coffe.. sen bär det av till skolan..

så nu ska jag borsta mina gaddar och krypa ner i sängen o sova gott..




Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0