Snö, Snö, Snö!

Vaknade i mårse av att Michaela säger KOLLA VA MYCKET SNÖ DET ÄR UTE! och det snöar bara mer o mer... Visst är det mysigt med snö.. men ja vill fan inte ha den nu. den skulle varit här under julen.. Nu är det ingen ide att den kommer.. Bara en massa trubbel nu.. MIn bil ser ut som en iglo just nu av all snö.. Undra om ja kan ta mig någonstans sen. Plogbilarna har inte varit här uppe o kört ännu. o klockan är ändå 9:30..Humm..  Troja kommer nog att tycka det är roligt att springa om kring i snön :D hehe

Nu ska jag slänga i mig frulle och krypa ner i soffan.. Ska även tända en brasa innan,, Mmm det bästa som finns nu när man är hemma.. att ligga i soffan och se och höra brasan.. :D


Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0