Svårt att besämma mig!

Jag vet inte om ja ska klippa mig eller inte,,  jag har försökt att spara till långt hår nu, men jag sätter ju förfasen alltid upp mitt hår i en tofs.. Då kan man ju lika väl klippa sig. Jag har en ganska skor känsla på att jag kommer att ångra mig om jag klipper mig..Det hade faktiskt varit gött om jag gjorde det, för då går jag imot mig själv,, göra en sak som jag kommer att ångra att jag gjorde , fast ändå en sak som jag vill göra..
Har man korthår, så vill man ha långt..
Har man långt hår så vill man ha kort..
Har man rakt hår, så vill man ha lockigt/vågit..
Har man lockigt/vågit hår,såvill man ha rakt..
Det är samma med att man klipper lugg.. efter ett tag så tröttnar man väldigt snabbt..



Jag skulle lätt kunna klippa mig till en sån frisyr,, tycker att det är jävligt porrigt..(med mörkt hår)





















Eller som Kate Ryan,, skulle också lätt kunna klippa mig så.. (med mörkt hår)







Peace out!


Kommentarer
Postat av: EB

Tror du skulle passa skit bra i kort hår..

2009-01-16 @ 17:15:29
URL: http://ebrandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0