Underbar dag!

Imårse.. eller på dagen så åkte jag ner till Tommy, och där var marcus och carro.. vi åkte en sväng till sisjön..Det var ju ett sånt underbart väder ute, då man man inte sitta inne o häcka.. Vi gick över isen.det var lite läskigt, det var en massa sprickor överallt :S det började och knacka när jag gick en bit, ställde mig helt blickstilla ,tommy såg min min och drag sakta i min arm, så jag gled lite lätt tillbaka. Gick en sväng i skogen,, mycket fint och trevligt. Det är riktigt uppfriskande ute nu.. Så gott när solen står på med..När vi skulle gå tillbaka, så genade vi över isen igen..och det skulle vi inte ha gjort,, när vi hade gått över halva biten, så satte jag mig nerför att ta ett fett kort på isen.. efter en stund så hör och känner jag en jädra smäll i isen. det bara knakade till in så i helvete..Det tog inte lång tid för mig att komma in på "fastlandet" igen  :S höhö.. Mitt hjärta flög ungeför 1,5 meter ut.. jag var anfådd som en jävla gås som har sprungit maraton.. Trodde först att jag hade skitit ner mig. så jävla skraj jag blev.. men som tur så är det över nu..

Sitter hemma nu, har kört så lungt så.. det är ju pisshalt ute :S Gött att man är ledig imån, så slipper man gå upp tidigt o sätta på bilen så den blir varm och skrapa rutorna och åka iväg till skolan..Jag hade fått för mig att vi började i mån, men det är på fredag... blev änna lite glad.. eheh en dag mer ledigt! :D 

Nu så ska jag tvätta bort mitt smink, och dra på mig mjukiskläderna och sen göra mig lite mat..o sen sätta mig i soffan framför brasan :P Mmmmm 








Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0