Var ett tagsen nu..

Var några dagar sen som ja skrev blogg nu..

Kan säga att mina fingrar ser mycket bättre ut nu. dom läker sig så fint.. men det gör ju fortfarande ont i dom, lite stelt i vissa lägen.. men dom mjuknar upp sig under dagen :P hehe  Synd bara att det var höger hand.. allt som man gör med dig får man göra med vänster.. så var det i vecka iaf. nu klarar jag av att jobba med höger hand.. Lite segt men det går. Har jag iallafall ett synligt minne av den kvällen.. det var iallafall en mycket trevlig kväll..

I vecka... så har vi estetisk vecka i skolan,,
Måndag - Teater/drama
Tisdag - Silversmide
Onsdag - Målarkurs
Torsdag - Dreja/leka med lera
Fredag - Rekorns timme/ Kolla på allt som vi har gjort under dessa dagar..

Det kommer att komma upp lite bilder senare på saker som jag har gjort under veckan :P orkar inte skriva nu vad jag har gjort, bättre att ni ser det när bilderna kommer upp..





Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0